Reguliere schoonmaak

Een opgeruimd en schoon kantoor is niet alleen het visitekaartje van uw bedrijf, een schone en frisse werkplek leidt ook tot een hogere productiviteit van uw medewerkers, een betere veiligheid en minder ziekteverzuim  Natuurlijk voelen ook uw klanten zich prettiger in een goed verzorgde werkomgeving.

 

Qcleaners zorgt ervoor dat de schoonmaak werkzaamheden goed,snel en geruisloos gebeuren, geheel volgens de afspraken die wij met u hebben gemaakt, zodat u zich geheel kunt focussen op uw core-business.

Onze aanpak is gericht op maatwerk, ongeacht of dat nu dagelijks vijf uur of wekelijks twee uurtjes is. Wij bespreken vooraf uitvoerig uw persoonlijke eisen en wensen, de uit te voeren werkzaamheden en maken een grondige inventarisatie ter plekke van de situatie. Dit alles wordt vastgelegd in een passend werkschema, als basis voor een overzichtelijke en vrijblijvende offerte, zonder verrassingen.

Wij selecteren en instrueren het juiste personeel voor uw organisatie en voeren het werk uit, geheel conform het overeengekomen werkschema . Aan elke opdrachtgever wordt een rayonmanager en een vaste interieurmedewerker toegewezen en wordt een tweede medewerker opgeleid als back-up, zodat u steeds met een vertrouwd iemand te maken heeft.

Het werkschema biedt u en onze eigen rayonmanager tevens de mogelijkheid om de uitvoering van alle  werkzaamheden effectief te controleren en te beoordelen. Mocht u klachten, opmerkingen of aanvullende verzoeken hebben, dan weet u dat de rayonmanager, als uw vaste aanspreekpersoon, 24 uur per dag voor u klaar staat. Minimaal 6 keer per jaar zal hij contact met u hebben voor rapportage en evaluatie.

Ons personeel is één van onze belangrijkste kritische succesfactoren en zo gaan we er ook mee om. Met een goede opleiding, begeleiding en persoonlijke aandacht bieden wij u het gemotiveerde en betrokken personeel waar u recht op heeft en beperken we in hoge mate het verloop en ziekteverzuim.

Een vies trappenhuis in uw residentie? Qcleaners maakt het voor u tot in de puntjes schoon. Het trappenhuis geeft een eerste indruk van het gebouw en deze is bepalend voor de beleving van elke bezoeker.

Het schoonmaken van trappenhuizen is een taak die bewoners vaak zelf uitvoeren. Helaas is dit ook een taak die veel bewoners niet kunnen (of willen) uitvoeren. Veel Verenigingen van Mede-eigenaren (VME) besteden deze taak dan ook uit, tot grote tevredenheid van de bewoners.
De werkzaamheden die daar bij horen zijn onder anderen het vegen, stofzuigen en dweilen van de trappenhuizen en portieken. Uiteraard horen liften, brievenbussen en trapleuningen daar ook bij.
Dagelijks, periodiek of op afroep reinigen en onderhouden wij uw inkomhal en/of trappenhuis.

Kleine reparaties en onderhoud

Het gaat vaak om kleine reparaties die op het eerste gezicht niet opvallen. Toch beinvloeden ze de uitstraling van een trappenhal. Een klemmende voordeur, piepende scharnieren, defecte lampen, een lekkende kraan, een loszittend vloerdeel, etc….

Projectleiders, uitvoerders en uitvoerende medewerkers aan het verbouwde of gebouwde object hebben hun eigen werkplek op locatie. Deze werkplek is de “keet”. Hierin worden administratieve werkzaamheden verricht, gegeten, sanitaire stops gemaakt en vergaderingen gehouden. Hierbij geldt hetzelfde als bij de basisschoonmaak: “een schone werkplek verhoogt de arbeidsmotivatie en verlaagt het ziekteverzuim van uw medewerkers”.

Bekijk hier onze referentieprojecten.

Contactgegevens

Qcleaners

Fabrieksstraat 145
(Bedrijvencentrum Inspire Overpelt)
3900 Overpelt

info@qcleaners.be

Kantoor: +32 (0) 11 53 62 02
GSM: +32 (0) 488 99 39 34

©2017 Qcleaners